Dagsarkiv: 09 april 2011

Lördag

Den här veckan bara sa tjoff! Vart tog den vägen?!

Vi håller på att förbereda inför nästa veckas skidsemester uppe i Tandådalen. Både Hans och jag ska ha med utrustning för att åka utför och på längden. Och så finns det ju Sats i Sälen så träningskläder ska med. Och mjukisbrallor.

Det ska bli så najs med massa snö! Min mamma, Agnes och Henric ska också dit så vi blir ett helt gäng i huset. Så roligt!

Men innan vi åker ska jag gå på bio med Ida och Alfvan, The Kings Speech ska vi se. Trevligt med tjejkväll.

Resten av lördagen har redan tillbringats i Vasastan på Non Solo Bar där vi åt lunch och så tog vi en långsam promenad över Odenplan.

Jag är fortfarande stolt över att jag lyckades installera vår nya diskmaskin igår. Vi har i och för sig inte kört något program än men den är snygg där den står med display och allt. 🙂

2 kommentarer

Under Lofsan