Skaldjursinferno


Dagens Mamma INNAN Nadja.

I fredags eftermiddag var jag hos Corinne i Sturegallerian för att klippa och framförallt ordna till utväxten. Jag är sjukt nöjd med min frisör, Nadja heter hon. Hon har sån där skönt rockig stil, snygg som få! Hon är grymt säker med färger och sax och gör riktigt bra grejer med mitt hår. Hon har jobbat som stylist på melodifestivalen under några deltävlingar, duktig med andra ord!

Efteråt mötte jag upp Jessica i Sturegallerian för en fika i sofforna. Det var jättetrevligt och vi snicksnackade massa som vanligt. Hon är helt tokig den tjejen. I love! Hela den här veckan har jag umgåtts massa med vänner, världens energiboost.

När jag kom hem vid 21 hade Hans nattat gräbsen och förberett för middag; skaldjursinferno. Tidigare på dagen hade vi varit i Hötorgshallen och köpt hummer, havskräfta, färska och rökta räkor, aioli och små delikatessbitar med löjrom bland annat. Vi drack gott och åt massa goda skaldjur, lyxigt! Vi har knappt sett röken av varandra senaste veckan så vi hade så mycket att prata och skoja om. Det är en av de saker jag gillar mest med Hans; vi har ALDRIG tråkigt. Alltid massa saker att diskutera och han är så himla rolig. Han kompenserar min torra humor.

2 kommentarer

Under Lofsan

2 svar till “Skaldjursinferno

  1. Alfva

    Herre så gott!! Skaldjur slår aldrig fel!!

Lämna en kommentar