Dag 5: Min favoritmuskel


Jag funderade på att skriva ben därför att jag älskar att träna ben med mycket explosiva övningar och kluriga hopp. Men efter att jag varit gravid två gånger och därefter fått en snyggare mage än innan tänker jag svara mage!

Jag gillar att köra svåra komplexa övningar där hela bålen tvingas vara aktiverad till 100%. Även om jag inte är så stark i coremuskulaturen än är jag stolt över min mage och tacksam för att den blev så fin även efter Baxters magboende.

8 kommentarer

Filed under Lofsans hälsolista

8 responses to “Dag 5: Min favoritmuskel

  1. Emelie S

    Hela du är väl en muskel? 🙂

  2. Evelina

    Kan du inte skriva ett inlägg med massor av bra mag-övningar. Du har en fantastiskt fin mage:) skulle vara glad om min blev hälften så snygg;)

  3. Ska fan skriva ut denna bild och ha som mål sen när jag ska komma i form igen 🙂

  4. Hans

    Rätt svar är: Rumpan!

  5. Mini

    Du har verkligen en snygg mage! Helt otroligt!

Kommentera

