Sofia, Lowa och armar

Baxter och jag har precis vinkat av Sofia och Lowa som kom förbi med varsin semla. Vi båda hade big news att tillkännage så vi smidde planer vid köksbordet. Jag har sagt det förr; Sofia kommer ni få se mer av!

Körde ett tungt armpass på gymmet i morse. Det är sällan jag kör så specifika muskelgrupper men idag var jag sugen på lite färre repetitioner och många set. Supersettade två övningar för varje muskel på raken. Två biceps utan vila två triceps utan vila. Körde 6 reps på 14 kilo på bicepscurl för första gången någonsin, kul att jag blivit så stark i bickarna.

3 kommentarer

Filed under Lofsan

3 responses to “Sofia, Lowa och armar

  1. Lovisa, jag tänker ofta på dig när jag kör mitt egna lilla styrkeprogram här hemma. Mina biceps är givetvis inte i närheten av dina, men du inspirerar ändå! Tack för det. =)

  2. Erika - Emblas mamma

    Looking good! ; )

  3. Jäklar annamma! med dom där musklerna så måste det ju kännas som att du bär på fjädrar när du lyfter dina söta söner. Själv går jag under av att lyfta/bära på mina kids…

Kommentera

