30-dagars hälsolista

Förra veckan blev jag tipsad om Emmas hälsoblogg och framförallt hennes 30-dagars hälsolista. Jag har inte fastnat för någon av alla de listor som cirkulerar på nätet utom just denna. Så från och med i dag kommer inlägg varje dag på följande tema:

1. Min idrottsbakgrund

2. I mina öron när jag tränar

3. Ett fint idrottsminne

4. I min träningsväska

5. Favoritmuskel

6. Mål med träningen

7. Favoritövning

8. Favoritmat

9. Mina inspirationskällor

10. Då mår jag som bäst

11. Favoritkonditionsträning

12. Favoritidrott

13. Mitt bästa kosttips

14. Favoritmellis

15. Då tränar jag allra helst

16. Favoritlivsmedel

17. Mitt måtto

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..

19. Hälsa för mig

20. Det här åt jag idag

21. Därför tränar jag

22. Min favoritfrukost

23. Detta skulle jag vilja utöva

24. Favoritidrottare

26. Så sover jag

27. Detta klara jag mig inte utan

28. Där tränar jag helst

29. Detta tränar jag allra helst i

30. Glöm inte att…

Det vore jättekul att se denna lista hos någon av er andra som bloggar om träning. Eller så kan ni väl fylla på varje inlägg på min blogg med ert eget svar på dagens tema?!

10 kommentarer

Filed under Lofsans hälsolista

10 responses to “30-dagars hälsolista

  1. Har lite idétorka så jag hakar gärna på!

  2. Kul! Detta ska jag nog köra på också eller om jag kommer in varje gång och kommenterar dina inlägg. 😉

    Ha en mysig fredag!

  3. Pingback: 30 dagars hälsolista «

  4. Jag hänger på, kul lista! 🙂

  5. Spännande och annorlunda mot många andra listor! Jag är på! =)

  6. Det här var precis det jag behövde just nu. Lite pepp och bra tankeverksamhet. Tackar – jag hakar på.

  7. Pingback: 30 Träning och hälsa « Militarmamman's Blog

  8. Denna var underbar, snor den absolut och börjar redan ikväll 🙂

Kommentera

