Tänk om…

…jag hade haft den här guldklimpen i min ägo. Då hade jag inte haft några problem i snön i dag.

Men vänta, nästa vecka flyttar den ju in hos mig. 🙂

Mountain Buggy Terrain – Äkta kärlek.

Update:

Det här är alltså ingen Urban Jungle, modellen heter Terrain och är mycket större än UJ. Den har gigantiska däck, fjädring i chassit, långt handtag och utrymme för ett ordentligt löpsteg. Många hävdar att det är den bästa löparvagnen på marknaden. Det ska bli så kul att testa! I vår kommer en sparkcykel som man kan klicka fast som en ståbräda till Sixten att stå på. 🙂

11 kommentarer

Filed under Lofsan

11 responses to “Tänk om…

  1. den är jätte bra! vi har en sån som extra vagn ! 🙂

  2. Evelina

    Den här har jag spanat på länge. Ska bli spännande att se vad du tycker. Har sprungit endel med min vanliga UJ men det blir ju inga ultimata löprundor.

  3. skolfux

    Ni kommer bli så nöjda! UJ Swiften vi har är så himla bra! Nästan så att jag vill ha en stor UJ till ett eventuellt syskon.

    • Lofsan

      Ja, hade vi bott i Sjöstan eller längre ut hade jag också haft en UJ syskonvagn. Jag hoppas denna är skön och stabil, inga vältningar. 😉

  4. Ja, det ska bli spännande att läsa om din upplevelse av den nya vagnen! Jag har kollat in den på nätet efter att jag läste om den i ett tidigare av dina inlägg. Den verkar himla bra!
    Så du ska till frissan och jag som kollade på dina bilder från igår och tänkte att du var så snygg i håret! Haha! Hoppas du blev fin(are) idag då!
    Ha en skön helg!

  5. Nea

    Såg den i barnvagnsaffären när vi var på jakt efter ny…riktigt snygg är den!!
    Hoppas du bli nöjd. Ditt lilla vagnfreak 😉 hahaha

  6. Stina

    Låter ju bra då jag är ute efter en bra löparvagn! Ser fram emot en recension av den senare!

  7. Nu blev jag riktigt nyfiken på vagnen (joggar själv med en Bugaboo Cameleon, ingen löparvagn, men funkar)

Kommentera

