Önska!

Kan ni ge mig lite önskemål på blogginläggsinnehåll? Antingen kanske en rubrik bara eller ett ämne eller så ger ni mig en rolig lista eller så ställer ni massa frågor. Det är roligt att växla vardagsbloggningen med ämnen tycker jag. Med andra ord: jag behöver inspiration.

Give it to me!

🙂

Annonser

12 kommentarer

Filed under Lofsan

12 responses to “Önska!

  1. Carro

    Jag hade lite önskemål på lite utförligare beskrivningar till styrkeövningar. Typ Lofsans topp-3/5 bästa övningar för snygga överarmar. Också gärna mage och rumpa 🙂

  2. Natta

    Kan du inte skriva något om vilken stil du tycker om hemma? Din drömresa?

  3. Sofie

    Hmm, inte roliga listor eller ämnen men dock en fråga som vanligt 😉 Har tänkt en del på det här med att styrketräna innan eller efter konditionspass…Har fått för mig att det är bäst att börja med styrkan och sedan köra kondition? Nu ligger mina favoritpass på andra hållet, först spinning sedan bodypump…Funkar det så eller är det bättra att lägga upp träningen på annat sätt? Vill ju få ut max 🙂

  4. Louise

    Nörd som jag är älskar jag att bli inspirerad av din träning. Upplägg, tankar och syfte gör mig alldeles glad!

    Men eftersom du är Idrottslärare oxå skulle det vara kul att läsa om barnens motoriska utveckling och vad du hittar på för att stimulera dem. Om det inte känns för privat såklart.

    kram!!

  5. Karro

    Jag skulle bli jätteglad över ett omdöme om er vagn!! Är ni nöjda osv? Väntar barn nummer 2 nu och det kommer skilja ca 21 mån mellan barnen! Är Icandy att rekommendera?? Annars är jag supernöjd med din blogg precis som den är=)

  6. Nike

    Det skulle vara roligt att höra om din studieperiod, vad hade du för visioner när du började studera? Hur motiverade du dig att studera? Studier medför ibland stress (iallafall för mig) vilket kan leda till att träningen blir bortprioriterad, hur fungerade det för dig med träning och studier? 🙂

  7. Sandra

    Åh, jag vill veta massor!
    Vilka styrkeövningar skulle du rekommendera om man bara har tillgång till bänkar, fria vikter, pilatesboll och en cabelcross (tror jag det heter). Finns inga maskiner på mitt sunkiga jobbgym :-(. Hur skulle du lägga upp träningen? Antal dagar i veckan, vilka övningar när och tillsammans med vilka osv. Lite grundkurs styrketräning alltså!

    När du har kört en gå ner i vikt period, hur fördelar du protein, kolhydrater och fett i gram/dag?

    Har du några favoriträtter som är bra när man vill gå ner i vikt?

    Det hade varit kul att få en sammanställning på ”dina pärlor i Skåne”.

    När du kör intervall och skriver att du vilar mellan, vilken hastighet vilar du då på? Om man aldrig kört intervall, hur ska man börja?

    Du skrev någonstans att du undviker frukt men att bär är okej. Men sen att du alltid har grapefrukt hemma. Hur tänker du kring frukt och bär och vad är okej när?

    Hur tänker du kring fett? Vad kör du light av och vilket fett är okej?

    Ja, som sagt undrade jag en hel del. Älskar din blogg och tycker att det är roligt att läsa om allt!

  8. Jenny

    Jag och min familj om fem/tio/femton år…

  9. Märta

    Jag skulle tycka det var trevligt att se bilder på Baxter och Sixten i ex. deras andra månad. Alltså då båda två i samma ålder 🙂

  10. Lina

    Mer träning!:)

  11. Kirsi

    Jag önskar också mer träningstips, både tips för konditionsträning och för styrketräning. Hur ska man tänka när man planerar träningen? Hur uppnår man resultat bäst?

  12. Jenny

    Ett ”kom igång pass” för styrketräning, med övningar som inte är alt för avancerade och som inte kräver gym i toppklass…

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s