Bloggfrukost

Baxter och jag har varit och ätit frukost på Story Hotell. Vi blev bjudna dit av Florida Grapefrukt och träningsprofilen och min förebild Frida Lindström. Vi pratade om träning, kost för gravida och ammande tjejer men även om vad vanliga människor som vill fokusera på sin hälsa ska tänka på.

Jag har massor att skriva om detta så senare under dagen publicerar jag ett inlägg om Fridas tankar och vårt samtal.

Innan dess ska jag och Baxter se om det finns plats på minisats åt honom och jag ska träna. Vi har en lunchdate med Alex och Malte senare och så ska jag möta en bloggläsare som beställde kläder från New York. Ska försöka hinna gå förbi Bonti på Odenplan och provköra en ny vagn idag också.

Skrev jag att jag känner mig frisk idag?!

8 kommentarer

Filed under Lofsan

8 responses to “Bloggfrukost

  1. Åh, jag gillar med Frida Lindström! Längtar tills ditt blogginlägg om det! Skönt att du känner dig frisk!

  2. Alfva

    Ny vagn IGEN? 😀
    Du är så rolig! Och jag vill också luncha ju!

  3. Jag håller med att Frida är en riktig förebild, en tjej med mycket sunt förnuft. Det var kul att träffa dig och Baxter.

  4. Knuts Caroline

    Trevligt att träffas, nu har man en till blogg att kolla in ibland på:D

Kommentera

