Ny tävling med Libero!

Nu är det äntligen dags för en ny tävling här i bloggen, roligt tycker jag!

Den här gången är det Libero som bidrar med sina produkter i vinst. Anmäl er gärna till Liberos medlemsklubb och få poäng på blöjor du köper, produktprover och annan blöj- och hudfakta.

Jag lottar ut ett stort kit från Libero innehållande:

Libero gosefilt i fleece
Libero Baby Soft size 1
Libero Baby Oil
Libero Baby zink
Libero Baby wash
Libero Baby amningskupor
Libero wipes
Necessär innehållande 3 samples på babyvård
3 st 50 kronors checkar (50 kronor rabatt vid köp av ett paket Libero blöjor)
Graviditetsbok



För att delta i tävlingen lämnar ni bara namn och mailadress i en kommentar och så drar jag en vinnare på fredag vid midnatt.

35 kommentarer

Filed under Lofsans bloggtävlingar

35 responses to “Ny tävling med Libero!

  1. Jenny

    Blöjor stl 1 är för litet men det finns ju chanser på ett syskon 🙂

  2. Angela

    Tycker din blogg är himla mysig 🙂 Hoppas allt är härligt med dig och familjen 🙂

  3. Sandra

    Jag vill va med och tävla!
    //
    Sandra Wikström

  4. Hej! Jag väntar mitt första barn i maj och jag är en fattig student, så en vinst skulle vara väldigt välkommet. 🙂

  5. Emma Andersson

    Jag vill vara med och tävla, är dags för en liten i början av Juli så detta kanske kan bli första sakerna till bebisen 🙂

    Kram

  6. Jag har visserligen också för stora barn för size 1, men snart väntas småkusiner till barnen. En present kanske?

    Beatrice Glansberg

  7. Linda

    Visserligen är 1:orna för små, men det finns vänner som kan få dem 🙂

  8. Nea

    Jag är med och tävlar. Perfekt nyfödingpresent till syrran ju! =)

    Nea_1986@hotmail.com

    kram

  9. Hej. Det kan man ju vara med och tävla om så här 27 dagar innan bebis kommer 🙂 det är ju sådant som lär behövas.

    Lisen

  10. Hade vart perfekt att vinna ett sånt kit tills bebisen ska komma, så jag får ju helt enkelt chansa 🙂

    Kram Carola

  11. Lina

    Jag vill jättegärna vara med och tävla 🙂
    Har en lite tjej på 11 månader, men fick nyligen reda på att vi ska få ett syskon, så det här paketet hade varit klockrent 🙂

    Tack för en supermysig blogg!

  12. Jag tävlar gärna! Du ser mitt namn i mailadressen!

  13. Evelina

    Evelina Jonsson

  14. maria

    Är gärna med o tävlar, vi är en liberofamilj 🙂

  15. Johanna

    Klart jag vill vara med och tävla!

  16. Joakim

    När det blir dags för nr två är detta välbehövligt. Ja killar läser också bloggen =)

  17. Sara - mamma till wilda

    Hepp, Hepp. Jag vill så klart vinna. Älskar Liberos produkter

    http://Saratilling.devote.se

  18. Anna Pettersson

    Anna Pettersson

  19. MansonDust

    Perfekt till bebisen i magen. 🙂 Jag

  20. Erika- Emblas mamma

    Roligt med en tävling 🙂 Håller tummar och tår på fredag nu då.

  21. Johanna

    Hej!

    Jag vill oxå vara med och tävla! 🙂

  22. Rosi

    Håller tummar!

  23. Sofia McKie

    Självklart är jag med och tävlar då tvåan snart, snart är på intågande.

  24. Anna

    Självklart är jag med och tävlar!
    Anna Lager
    anna_lager@hotmail.com

  25. perfekt ärtan kommer när som helst nu!
    petras1981@hotmail.com

  26. Jag tävlar med 🙂

  27. Erika, mamma till Elliot

    Elliot håller tummarna att vi vinner så att vi har ett startkit till framtida syskon!

  28. maria

    Hej! Jag och min 2 veckor gamla bebis är hemskt gärna med och tävlar, dels för att liberos blöjor nr 1 är hårdvaluta här hemma för tillfället och att lillkillen älskar att bada, och då använder vi oss av olja eftersom han är lite torr!! Och Liberos olja innehåller rapsolja, vilket vi gillar 🙂
    Maria Ågren

  29. Jonatan

    Är gärna med i utlottningen!

  30. Kristine

    Jag vill gärna vara med i tävlingen. Vi väntar på vårt första hjärta som kommer nu i mars.
    kristine.dahlen@hotmail.com

  31. Linda E

    Vill gärna vara med – ska få en ny liten bebis i bekantskapskretsen och hennes unga föräldrar behöver alla bidrag de kan få!

  32. Jessica Holmlund

    Hej hej. Klart vi vill vara med och tävla, lite krämer och oljor är alltid bra att ha hemma.
    Jessica med 2 små kottar hemma.

    jessicamarkstedt@hotmail.com

  33. Malin

    Jag och min dotter Ellie håller tummarna att vi vinner ett superkit från Libero.

Kommentera

